czwartek, 1 maja 2014

Recenzja-szampon Babydream

Hej dzisiaj krótka notka z recenzją szamponu Babydream. Ale zanim przejdę do recenzji , krótki podsumowanie wazeliny , którą ostatnio nałożyłam na włosy.No więc w poprzednim poście widzieliście zdjęcie po zmyciu wazeliny.Niestety zapomniałam zrobić zdjęcia w już suchych włosach.Ale mogę powiedzieć , że rano moje włosy były miękki , fajne w dotyku , wygładzone . Myślę że będę powtarzać ten zabieg , jako zamiennik olejowania. Jedynym minusem było to że zapach wazeliny utrzymywał się pierwszego dnia.


Szampon Babydream


Uwielbiam ten szampon , fajnie się pienie, jest delikatny nie podrażnia skalpu.Dokładnie zmywa z głowy olej.Bardzo go lubię , jedynym minusem jest to że plącze włosy , ale jak dam jeszcze odżywkę to jest dobrze.Dostępny jest w Rossmanie w zależności od promocji , kosztuje różnie , jak kupiłam za 4,95. Za taką cenę jest wydajny bo prawie miesiąc go miałam , a mam dość długie włosy, które myje co dwa dni.

No i to chyba tyle ,każdy zna ten szampon , więc nie będę się rozdrabniać nad jego składem.

Pozdrawiam:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz