niedziela, 18 maja 2014

Ciekawy sposób na loczki :)

Hej , wczoraj na blogu anwen znalazłam ciekawy filmik , jak zrobić loczki chusteczkami nawilżającymi. Więc od razu pobiegłam do sklepu i kupiłam chusteczki.Najpierw miałam robić sobie , ale moja młodsza siostra też chciała. Więc zaczełam jej robić , metoda ta okazała się dość skomplikowana , chodź na filmiku wygląda łatwo, zawijłam jej te chusteczki półtorej godziny.Masakra , ręce już mnie bolały , ale nie podałam się i zrobiłam do końca.Dlatego nie zdążyłam zrobić ich też sobie , ale w przyszły weekend się postaram.Wczoraj wieczorem bałam się że nie ściągnę jej tych chusteczek , ale dzisiaj rano bardzo fajnie się je ściągneło.Moja siostra prostuje cały czas włosy , więc była do pewna odmiana z prostych włosów na kręcone , ale spodobały jej się.Kręciłam na suchych włosach dałam tylko piankę , bo bałam się że nie nakręcą się jej.Efekt może byłby jeszcze lepszy ( tak jak u dziewczyny na filmiku ), gdyby moja siostra miała mniej zniszczone ( chociaż i tak są mniej zniszczone niż u mnie : ja miałam rozjaśniane końce , a ona ma naturalny kolor ), ale myślę że jak podetnie końcówki  i zacznie używać jakieś odżywki i maseczki to będzie dobrze , u mnie będzie gorzej , no ale niestety wolę siebie w jaśniejesz wersji , nawet myślę o całkowitym blondzie!
To teraz przejdzmy do rzeczy na początek dodam filmik ( genialny sposób na loczki !)


A teraz loczki mojej siostry wykonane tym sposobem :


No to tak wygląda , mi się podoba będę tą metodą próbować na swoich włoskach
A tutaj zdjęcie moich włosków kręcone na całonocnego koczka ślimaczla ( ostatnio często tak chodźę spać , rano tylko ściągnę i dam serum na końcówki i już gotowe)
PS: W rzeczewistości te loczki wyglądają lepiej po prostu żle ustawiłam włosy do zdjęcia :)



A tutaj jeszcze inna metoda , którą zobaczyłam na youtube , też bardzo fajne loczki wychodzą , kiedyś ją wypróbuje:)




Która metoda najbardziej Wam się spodobała ? Jeśli ktoś którąś wypróbuje to może wysłać mi zdjęcia efektów , czekam na Wasze próby i efekty oczywiście :)

Pozdrawiam:)

PS: Chyba w tym tygodniu pójdę do fryzjerki na podcięcie końcówek  i myślę jeszcze o ponownym ombre , bo te to już tylko same końce zostały. 




3 komentarze:

  1. Jakie piękne włoski i loczki !! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje te czarne włosy to mojej siostry, ale loczki wyszły super , polecam kręcenie na tą metodę:)

      Usuń
  2. Piękne włosy Twoje jak i siostry:) Szczerze pisząc, nie słyszałam o takich metodach :D Wypróbuje może kiedyś na kimś,ale na pewno nie na sobie,bo mam z natury kręcone włosy i codziennie je prostuje:D Pozdrawiam:)
    http://miniwlosomaniaczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń