niedziela, 27 kwietnia 2014

Moja aktualna pielęgnacja włosów:)

Hej jeszcze dzisiaj na szybko notka o mojej aktualnej pielęgnacji włosów czyli początek mojej pielęgnacji , mam nadzieję , że ta kolekcja się powiększy.Więc jak ktoś ma radę co najlepiej sprawdza się na początku pielęgnacji włosów  - piszcie, będę wdzięczna za każdą radę.

Więc to cała moja kolekcja ( na razie) :


1. Szampony:
- szampon Babydream (wspaniały) 
- szampon Natei z Biedronki ( nowy , jeszcze nie mogę za dużo o nim powiedzieć , ale jak go przetestuje to wstawię recenzje) 
-szampon Green Pharmacy ( tak samo jak w przypadku poprzedniego , jeszcze nie testowałam)
2.Odżywki
- odżywka Alterra Granat&Aloes ( super , fajnie nawilża i ładnie pachnie)
-odżywka Joanna Rumianek&Len ( nie jest zbytnio przekonana ,ale na razie używam)
3.Maski
- maska Alterra Granat&Aloes ( jak na razie przypadła mi do gustu , fajnie nawilża włosy tak samo jak w przypadku ładnie pachnie , jednak muszę wypróbować inne maski)
4.Oleje
-oliwka dla dzieci Babydream ( jak na początek jest dobrze jednak zamierzam kupić olej lniany i kokosowy)
5.Serum na końcówki
- serum Garnier Goodbye Damage ( kupione dopiero w sobotę ,ale już przypadło mi do gust , poczekamy zobaczymy co będzie dalej)
- serum arganowe Bioelixire (zużyłam już pół buteleczki i jestem bardzo zadowolona)
- serum Joanna wygładzająco-regenerujące (nie przyjęło się u mnie, raczej nie będę używać)
6.Inne
-Krem do rąk Bebeauty nawilżający z Biedronki ( na końcówki , chce też przetestować zamiast olejowania na całe włosy)

Więc jak na razie to wszystko , większość tych kosmetyków się u mnie sprawdziło. Recenzje tych produktów będę umieszczać , ale część dopiero muszę dłużej testować.Na chwilę obecną to tyle.Kolejny post może już jutro:)

Pozdrawiam;)


3 komentarze:

  1. hej , chętnie , a masz jakiś pomysł na ciekawy nagłówek?

    OdpowiedzUsuń
  2. spora kolekcja :) ja jestem na etapie świadomego kupowanie kosmetyków i kończenia tego co mam :)

    OdpowiedzUsuń