poniedziałek, 28 kwietnia 2014

Wazelina kosmetyczna

Hej dzisiaj nie miałam dużo czasu , dlatego dopiero teraz dodaje wpis, który będzie poświęcony wazelinie kosmetycznej.Trzymam teraz na głowie wazelinę już ponad godzinę , zaraz idę spłukać. Dlatego napiszę dzisiaj o właściwościach wazeliny oraz dodam zdjęcia włosów.Napisze także jak wpłynęła na moje włosy.Więc teraz trochę teorii .





Wazelina kosmetyczna jest niezwykle ważnym produktem dla każdego z nas, choć mało kiedy, zdajemy sobie o tym sprawę. To prawda, albowiem Wazelina kosmetyczna bardzo często występuje w życiu każdego z nas. 
Wazelina kosmetyczna jest bowiem łatwo zmywalna, nie wchłania się pod naszą skórę, oraz jest głównym składnikiem wodnym, dzięki czemu nie lepi się, ani nie zmienia własnej konsystencji. Jak więc widać, rozwiązanie tego wyboru, jest jak najbardziej odpowiednie do wykorzystania przez każdego z nas. 

                                                                    źródło

Zastosowanie wazeliny:
*na usta (pomaga na spierzchnięte usta ,dobra zwłaszcza w zimie)
*na brwi (pomaga przy układaniu brwi)
*na rzęsy (stosowana codziennie ,sprawia że rzęsy stają się grubsze)
*na zniszczone końcówki włosów
*podczas farbowania żeby skóra nie przebarwiła się
*pod oczy
*do twarzy
*na zmarznięte i suche ręce
*jako odżywka (odrobinę wetrzeć w mokre włosy)
*zamiast olejowania ( co właśnie testuje)

Może ktoś zna jeszcze inne zastosowania wazeliny?

Dobra już zmyłam wazelinę ,trzymałam ją ponad godzinę , nałożyłam jej tyle żeby włosy wyglądały tłusto ( będziecie mogli to zobaczyć na poniższym zdjęciu).Spłukiwałam dość długo ,tą samom metodą co przy spłukiwaniu oleju , czyli pierw na suche włosy nakładam szampon (dziś to był Babydream) , potem spłukuje i myję włosy.W przypadku wazeliny musiałam to zrobić 3 razy , bo bałam się żeby nie została mi na głowie.Dodatkowo zrobiłam też peeling skóry głowy, bo zawsze go robię w poniedziałki.Potem poczekałam aż włosy od kapną i nałożyłam na chwilę odżywkę Alterra ( inaczej nie rozczesałabym włosów ).Potem spłukałam i zawinęłam w koszulkę bawełnianą.Potem , gdy już włosy trochę podeschły nałożyłam serum Garnier GoodBye Damage. Jutro dodam zdjęcie jak wyglądały po całkowitym wyschnięciu.

                                                  A teraz zdjęcie wazeliny na włosach:
                    
                                                       
                                                                  ( zdjęcie z fleszem)
                                                               

Włosy po umyciu:
(zdjęcie z fleszem)


Jutro dodam zdjęcie włosów  suchych :)

Muszę iść  w końcu do fryzjerki podciąć przynajmniej 4 cm , bo wyglądają fatalnie końce


pozdrawiam:)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz