wtorek, 24 czerwca 2014

Mój zakupocholizm !!

Hej , ostatnio masakrycznie jestem zajęta bo koniec roku się zbliża i trzeba popoprawiać oceny , a do tego ten upał , aż żal siedzieć w domu , dlatego korzystam póki mogę i na chwile odsunełam się od komputera i skupiłam się na przebywaniu na powietrzu. W dzisiejszej notce moje zakupy ,część z nich zamówiłam na parfems.pl , resztę zakupiłam w Rossmanie.Z zakupów jestem zadowolona bo same przydatne rzeczy kupiłam , które były mi potrzebna. Po krótce je opisze, z niektórych już jestem bardzo zadowolona.




Na pierwszy rzut,będą moje perfumy Calvin Klein In2Du



Perfumy w bardzo przystępnej cenie 82 zł/150 ml
Zapach po prostu cudowny , lekki - idealny zapach na lato.


A teraz coś co od dawna chciałam mieć czyli szczotka kompaktowa TT
(moje małe cudeńko)





Czytałam dużo opinii o tej szczotce , były same pozytywne dlatego kupiłam i jestem zachwycona , cudna , idelna do torebki , fajnie i szybko rozczesuje się nią włosy.

Kolejną rzeczą jest maseczka Kallos Latte
(oczekiwana przez dłuży czas)

Użyta jak na razie dwa razy , ale efekty są super.Mam nadzieje że coraz lepsze.

oraz coś nowego czyli odżywka Kallos różowa



Kolejnymi produktami są odżywka w spray'u Gliss Kur oraz Jedwab do włosów Green Pfarmacy





 i coś fajnego i taniego puder w kompakcie Rimmel kosztował 7 zł


Jejku jak dawno miałam dodać ten post , ale po drodze pojawiły się przeszkody , np. problemy z aparatem i z czasem  , produkty kupione dawno , dlatego za niedługo pojawią się ich recenzje , jest jescze jeden produkt , który kupiłam wczoraj:


Maseczka Biovax jest teraz w super cenie w drogeri Naturia za 13,99 zł .Polecam!

A tutaj moje dzisiejsze włoski ( w niedziele prostowane , ich 4 dzień - dzisiaj nakładam olej a jutro rano myje ). Troszeczkę ostatnio zaniedbane , bo nie olejowałam:)




Jutro postaram się nadrobić zaległości:)
Pozdrawiam:)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz