niedziela, 27 kwietnia 2014

Początek...

Hej ,to mój pierwszy blog ,dopiero zaczynam z blogowaniem , a także od pewnego czasu zaczęłam świadomą pielęgnację włosów ,poza dbaniem o włosy dbam również o siebie: o swoją dietę , o cerę , o ciało. Moje życie opiera się na aktywności fizycznej ( czasami także o tym będę chciała tu pisać , nie tylko o włosach i kosmetykach ).Po tym jak schudłam 13 kg , chociaż chcę jeszcze schudnąć 5 kg  to zaczełam skupiać się na pielegnacji przede wszystkim włosów. Mam długie włosy , w tamtym roku zrobiłam ombre hair , z którego jestem zadowolona chociaż rozjaśnianie włosów niszczy je , ale w moim przypadku nie zniszczyło tak strasznie włosów ponieważ zaraz po zabiegu używałam szamponu i odżywki z Nivea do włosów farbowanych i rozjaśnianych , który sprawił że moje włosy nie były tak bardzo zniszczony. Niestety potem zaniedbałam pielegnację i używałam tylko jakiegoś szamponu , typu: Syoss ,Pantean i szampony z Avonu oraz te nieszczęsne serum z Avonu , które jak się okazało strasznie zniszczyło włosy.Więc teraz gdy chcę zacząć walkę o piękne i zdrowe włosy założyłam tego bloga by dzielić się z wami moimi efektami czy przemyśleniami na temat pielęgnacji , produktów (będą recenzje produktów , które stosuje oraz przepisy na kosmetyki z półproduktów) i wiele innych rzeczy.Trochę się rozpisałam na początek no ale cóż:)

A teraz zdjęcie moich włosów po ombre hair z tamtego roku ( 09.08.2013r)




A tu zdjęcie aktualne zrobione przed świętami (po laminowaniu włosów żelatyną , wyprostowane)

A tu zdjęcie zrobione dziś:

Więc jeszcze długa droga przede mną , ale wierze w sukces. Może ktoś ma dla mnie jakieś rady?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz